Ga naar de inhoud

ICT

Een probleem met ICT kan je praktijkvoering negatief beïnvloeden. De helpdesk ICT van Caliber biedt hulp.

Helpdesk ICT


Een acuut probleem met de ICT in de praktijk? Vanuit Caliber bieden we ICT-ondersteuning op afstand. Veel problemen kunnen daarbij binnen circa 30 minuten worden opgelost. Je kunt de ICT helpdesk ad hoc ICT-vragen stellen. Deze worden door het overnemen van het scherm opgelost.

Het gaat hierbij om hulp bij ICT-problemen zoals:

  • monitor of computer problemen
  • Windows systeem problemen
  • 24-uurs bloeddrukmeter
  • spirometrie softwareproblemen
  • huisartsensysteemproblemen
  • mailproblemen met office
  • printerproblemen.

Daarnaast kun je de ICT-Loket lijn bellen wanneer je advies nodig hebt op het gebied van ICT, hardware, software of telefonie. Deze helpdesk werkt aanvullend op uw bestaande eigen onderhoudscontract met uw ICT-specialist.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag of opmerking over een van onze services, of ben je geintresseerd in een samenwerking?

Neem contact op